پرسش های متداول

در این بخش به سوالات متداول شما عزیزان درباره خرید قطعات کامپیوتری، شرایط گارانتی، نحوه ارسال و سایر موضوعات مرتبط پاسخ داده ایم. اگر اولین بار است از مهان سیستم خرید می کنید یا نیاز به راهنمایی تخصصی دارید، اینجا بهترین نقطه برای شروع است! پاسخ های شفاف و دقیق ما به شما کمک می کند تا با اطمینان خاطر خرید کنید و از محصولات خود بهترین استفاده را ببرید. در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید، کارشناسان ما 24 ساعته آماده خدمت رسانی هستند.

خرید و ارسال

از طریق سایت مهان سیستم می‌توانید پس از انتخاب کالا، با تکمیل فرآیند پرداخت، سفارش خود را نهایی کنید.

در بیرجند ۲۴ ساعت و سایر شهرها حداکثر ۷۲ ساعت کاری (به جز تعطیلات رسمی).

گارانتی و بازگرداندن کالا

تمامی کالاها دارای گارانتی ۱۸ ماهه اصالت و ۱۲ ماهه خدمات پس از فروش هستند.

از طریق بخش “پیگیری سفارش” در حساب کاربری یا تماس با پشتیبانی می‌توانید درخواست مرجوعی ثبت کنید.

پرداخت و مالی

پرداخت آنلاین

پرداخت در محل (فقط برای بیرجند)

واریز بانکی

بله، تمام قیمت‌ها به روز و نهایی هستند. در صورت تغییر قیمت، با شما هماهنگ می‌شود.

فنی و تخصصی

کارشناسان ما به صورت رایگان قبل از خرید، سازگاری قطعات شما را بررسی می‌کنند.

در صفحه هر محصول جدول مقایسه مشخصات فنی قرار داده شده است.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید!

اگر پاسخ سوال خود را پیدا نکردید، از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

  • 📞 تماس با پشتیبانی: ۰۲۱-۱۲۳۴۵۶۷۸

  • 📧 ایمیل: support@mhanpc.ir

  • 💬 چت آنلاین سایت (پاسخگویی ۲۴/۷)

فیلتر بر اساس شهر محصول
مهان سیستم
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
مهان سیستم